Теми дипломних з Менеджменту
Метою написання дипломної роботи з менеджменту є поглиблення і спеціалізація знань і навичок студентів в галузі управління персоналом в поелементний, функціональному та об'єктному розрізах в умовах практичного вирішення реальних виробничо-господарських і управлінських проблем.
Теми дипломних робіт з менеджменту поділяються на категорії:
- фінансовий менеджмент
- менеджмент організації
- менеджмент якості
- стратегічний менеджмент
- кадровий менеджмент
Дипломна робота з менеджменту організації, в свою чергу, може бути написана в наступних напрямках:
- управління виробництвом
- управління торговим процесом
- стратегічне управління
- управління персоналом
- розробка системи менеджменту якості
- удосконалення будь-яких управлінських процесів і т.д.
Приблизний список тим дипломних робіт з менеджменту:
- Антикризове управління підприємством в сучасних умовах.
- Антикризове управління підприємством: можливість, необхідність, зміст.
- Помилки управління як причини кризи.
- Удосконалення механізму антикризового управління підприємством.
- Система управління ризиками підприємства: російська специфіка.
- Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства.
- Управління ризиками в малому бізнесі.
- Основні функції і тенденції розвитку логістики.
- Організація служби логістики в компанії ( на прикладі...).
- Організація логістичного управління.
- Логістика як концепція управління підприємством.
- Сучасні тенденції розвитку логістики в Україні і в світі.
- Ефективність застосування логістичного підходу до управління підприємством.
- Логістичні концепції управління запасами підприємства.
- Інформаційні технології в логістики.
- Управлінський облік в системі менеджменту.
- Управління проектом: специфіка та особливості в Україні.
- Організація розробки бізнес-плану підприємства.
- Розробка бізнес-плану організації виробництва нової продукції.
- Розробка бізнес-плану з розширення (реконструкції) підприємства.
- Лізинг як інструмент інвестування малих підприємницьких проектів.
- Економічні методи управління та їх використання для підвищення ефективності підприємства.
- Консультування як сучасна управлінська технологія.
- Аналіз діяльності консалтингової фірми.
- Аналіз проблем адаптації підприємства в конкурентному середовищі.
- Основні механізми підвищення ефективності управління виробництвом.
- Виробничий менеджмент з ресурсозбереження на підприємстві та шляхи підвищення його ефективності.
- Побудова ефективної системи управління виробничим підприємством (по галузях).
- Дослідження організаційних резервів розвитку підприємства.
- Обґрунтування вибору конкурентної стратегії підприємства.
- Організація (удосконалення) оперативного управління виробництвом на підприємстві.
- Організація внутрішньовиробничих економічних відносин на підприємстві в ринкових умовах.
- Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства.
- Удосконалення організаційної структури управління підприємством в сучасних умовах.
- Управління конкурентоспроможністю підприємства та шляхи її підвищення.
- Організація та управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства.
- Удосконалення управлінням малим підприємством.
- Організація та управління збутовою діяльністю підприємства.
- Організаційний розвиток і управління змінами (на прикладі конкретної організації).
- Особливості регулювання інвестиційної діяльності промислового підприємства.
- Формування системи франчайзингу підприємств.
- Специфіка менеджменту малих підприємств.
- Проблеми організації малих підприємств та управління їх виробництвом.
- Стратегічне планування розвитку підприємством.
- Розвиток організаційної структури підприємства в нестабільному середовищі.
- Соціальна політика підприємства в сучасних умовах.
- Удосконалення системи контролю на підприємстві.
- Розвиток форм і методів організації виробництва в сучасних умовах.
- Розробка заходів по забезпеченню конкурентоспроможності підприємства.
- Формування та розвиток організаційно-управлінських структур підприємства.
- Формування системи корпоративного управління організації.
- Комунікаційна політика підприємства в умовах ринкових відносин.
- Роль соціально-психологічних методів в управлінні підприємством.
- Управлінські завдання та психологічні особливості їх вирішення.
- Соціальні та психологічні фактори ефективної діяльності організації.
- Соціально-психологічний клімат колективу – завдання діяльності керівника.
- Соціально-психологічні аспекти розвитку персоналу в сучасній організації.
- Організаційна культура як фактор ефективної діяльності організацій.
- Корпоративна культура: методи її формування та розвитку в організації.
- Оцінка типу корпоративної культури і методи її вдосконалення в організації.
- Формування та розвиток корпоративної культури організації.
- Умови та фактори виникнення та розвитку Управління персоналом як професійної діяльності
- Національно-історичні особливості та модель Управління персоналом
- Порівняльний аналіз концепції українських та зарубіжних представників шкіл управління.
- Роль міграції у зміні соціального статусу працівника.
- Державне регулювання ринку праці та зайнятості (вітчизняний та зарубіжний досвід)
- Безробіття на Україні: Соціально-економічна сутність, форми і структура.
- Аудит кадрового потенціалу (на конкретному прикладі).
- Аудит організаційної структури (на конкретному прикладі).
- Аудит кадрових процесів (на конкретному прикладі).
- Аудит як форма діагностичного дослідження в соціально-трудовій сфері.
- Особливості управління соціально-трудовими відносинами.
- Структура ринку праці, його основні суб'єкти та їх функції.
- Вплив релігії та ідеології на розвиток соціально-трудових відносин на Україні.
- Менеджмент на Україні і в Японії: дрібний і великий бізнес, порівняльний аналіз
- Європейська модель управління та її адаптація до вітчизняних умов (на прикладі...).
- Основні принципи управління персоналом в США і їх використання у вітчизняній практиці.
- Порівняльний аналіз американської, японської та європейської моделей управління персоналом їх вплив на вітчизняну модель управління персоналом.
- Побудова системи мотивації персоналу в організації.
- Основні механізми підвищення ефективності праці персоналу.
- Удосконалення системи мотивації персоналу в організації.
- Оцінка ефективності мотиваційної системи в організації.
- Залежність мотивації персоналу від характеристики організаційної культури.
- Методи оцінки організаційної поведінки персоналу.
- Удосконалення системи найму персоналу на підприємстві.
- Роль менеджера (керівника) у формуванні та розвитку принципів організаційної (корпоративної) поведінки
- Роль професійних комунікацій у формуванні ефективної діяльності співробітників.
- Формування системи безпеки праці та охорони здоров'я персоналу організації.
- Оптимізація режимів праці та відпочинку для різних типів організацій.
- Внутрішній трудовий розпорядок як інструмент ефективної організації праці. (на прикладі організації)
- Аналіз умов праці та оцінка безпеки праці персоналу.
- Принципи забезпечення безпеки праці персоналу та їх реалізація в діяльності організації.
- Управління безпекою праці в організації.
- Сучасні форми оплати праці на підприємствах (в установах)... (конкретної) галузі.
- Мотивація праці працівників як фактор ефективного управління.
- Нетрадиційні форми оплати праці та їх роль у стимулюванні персоналу.
- Особливості застосування компенсаційного пакету на сучасних підприємствах.
- Планування та аналіз ефективності витрат на персонал.
- Бюджетування та бізнес планування кадрових служб.
- Особливості вирішення конфліктів в організації (на конкретному прикладі)
- Діяльність керівника у вирішенні конфліктів.
- Роль служби персоналу в управлінні конфліктами.
- Особливості вирішення конфліктів в малому бізнесі.
- Проблеми формування та реалізація кадрової політики організації
- Кадрова політика – стратегія і основа управління персоналом в організації (на прикладі діяльності конкретної організації).
- Персонал як об'єкт і найважливіший ресурс управління в організації.
- Комунікаційні процеси в управлінні персоналом організації.
- Місце і роль служб управління персоналом в сучасній організації.
- Проектування структури і чисельності штатів організації.
- Планування в управлінні персоналом (на прикладі діяльності конкретної організації).
- Конкурс як сучасна технологія формування персоналу (на прикладі діяльності конкретної організації)
- Роль маркетингу персоналу у визначенні джерел набору персоналу.
- Проблеми розстановки кадрів в організації (на прикладі діяльності конкретної організації)
- Навчання як метод професійного розвитку персоналу.
- Організація внутрішньофірмового навчання персоналу на підприємстві.
- Етичний кодекс в структурі корпоративної культури організації.
- Моніторинг персоналу як основний механізм підтримки адекватної кадрової політики.
- Адаптація персоналу як сучасна технологія в управлінні персоналом.
- Психологічні проблеми адаптації персоналу в організації.
- Атестація персоналу як інструмент кар'єрного росту.
- Атестація персоналу: проблеми ділової оцінки.
- Сучасні підходи до атестації персоналу ( на конкретному прикладі).
- Удосконалення системи оцінки та атестації персоналу на підприємстві.
- Удосконалення системи адаптації персоналу на підприємстві.
- Відбір персоналу як сучасна кадрова технологія.
- Удосконалення методів управління персоналом.
- Планування і розвиток ділової кар'єри працівника на підприємстві.
- Аналіз змісту праці керівника виробничого підприємства.
- Оцінка особистих і ділових якостей керівника виробничого підприємства.
- Удосконалення стилю керівництва.
- Стилі і методи керівництва.
- Керівник в системі управління підприємством.
- Дослідження професійної діяльності менеджерів великих українських підприємств.
- Контроль в управлінні персоналом організації (на конкретному прикладі).
- Організаційно-нормативне забезпечення управління персоналом.
- Оцінка управлінської діяльності керівника.
- Лояльність в структурі корпоративних цінностей організації.
- Інформаційне забезпечення діяльності управління персоналом.
- Формальні та неформальні комунікації в організації: проблеми взаємодії та впливу.
- Формування і розвиток системи управління персоналом підприємства.
- Вивільнення персоналу як інструмент стратегічного управління організації.
- Організація діяльності служби управління персоналом та оцінка її ефективності.
- Управління персоналом в малому бізнесі.
- Професійне спілкування керівника і підлеглих та його роль в формуванні морально-психологічного клімату колективу.
- Соціальна спрямованість інноваційних технологій в управлінні персоналом.
- Технології PR-діяльності в управлінні персоналом (на прикладі діяльності конкретної організації).
- Аудит персоналу та його роль у розвитку організації.
- Форми і методи реалізації інновацій в кадровій роботі.
- Планування інновацій в управлінні персоналом.
- Проблема контролю в управлінні інноваціями в кадровій роботі.
- Особливості мотивацій в інноваційній діяльності.
- Проблеми делегування повноважень в діяльності керівника.
- Проблеми активізації управлінського мислення.
- Команда як сучасна форма активізації праці.
- Специфіка управління персоналом на різних етапах життєвого циклу організації.
- Специфіка управління персоналом в проектній формі організації праці.
- Роль менеджера в процесі управління змінами.
- Відповідальність та особливості її реалізації в інноваційному менеджменті.
- Сучасні комунікативні технології в управлінні персоналом.
- Організаційні методи управління стресами.
- Організація роботи з кадровими документами (На прикладі конкретного підприємства).
- Сучасна кадрова служба: особливості документаційного забезпечення роботи.
- Управління якістю продукції та послуг.
- Комплексне управління якістю: проблеми, методи.
- Маркетинг в управлінні якістю продукції.
- Організація роботи з сертифікації продукції на підприємстві.
- Розробка програми підвищення якості продукції ан підприємстві.
- Вдосконалення системи управління якістю продукції на підприємстві з урахуванням вимог міжнародних стандартів.
- Стандартизація та її роль у підвищенні якості продукції на підприємстві.
- Формування та реалізація стратегії підвищення якості продукції на підприємстві.
- Формування ринку інформаційних послуг для підприємств малого бізнесу.
- Формування інформаційної системи для ефективного управління підприємством.
- Інформаційні технології в управлінні.
- Інформаційне забезпечення управління підприємством.
- Управління інноваційним розвитком організації (на конкретному прикладі).
- Інтернет-комерція на Україні: можливості та шляхи розвитку.
- Управління інноваційною діяльністю підприємства в умовах ризикового підприємництва.
- Проблеми управління нововведеннями в організації.
- Інноваційний розвиток організації (на конкретному прикладі).
- Управління інноваційними проектами: специфіка та особливості на Україні.
- Управління новими технологіями, аутсорсингом на підприємстві.
- Інноваційний потенціал організації.
- Ризики інноваційних проектів і методи їх зниження на підприємстві.
- Технопарк як форма розвитку інноваційного виробництва: світовий досвід і українські можливості.
- Тайм-менеджмент: шляхи підвищення ефективності використання робочого часу в організації.
- Реінжиніринг організації – проблемний аналіз.
- Реінжиніринг як механізм забезпечення стійкості та конкурентоспроможності підприємства.
За будь-якою з вищенаведених тим, а також за будь-якою іншою, можна оформити заявку на написання дипломної роботи з менеджменту на замовлення.