Курсар - Дипломная, курсовая, реферат на заказ

Служба порятунку студентів

Теми дипломних з математики

Випускник-математик повинен володіти теоретичними знаннями і практичними навичками в області математики для рішення задач науки, техніки, економіки, управління.

Дипломна робота з математики повинна являти собою закінчену розробку, що містить рішення теоретичної та/або прикладної задачі, що підтверджує професійні знання та навички з даної спеціальності.

Тема дипломної роботи з математики може мати характер:

  • наукового дослідження з окремих питань теоретичних розділів математики, додатків математичного апарату, інформатики та програмування;
  • наукового дослідження з авторськими розробками в області інформаційних технологій;
  • науково-реферативного дослідження з проблем в галузі математики та інформаційних технологій.

При виборі теми дипломної математики необхідно враховувати актуальні проблеми сучасної математики та інформатики, стан інформаційних технологій та перспективи їх вдосконалення з урахуванням розвитку теорії.

Приблизний список тим дипломних робіт з математики:
  1. Адаптивне параметричне оцінювання квадратно-кореневими інформаційними алгоритмами
  2. Алгоритм. Використання алгоритмів в початковому курсі математики.
  3. Арифметика комплексних чисел
  4. Величина. Вивчення маси і довжини в початковому курсі математики.
  5. Величина. Методика вивчення іменованих чисел у початковій школі.
  6. Величина. Формування тимчасових уявлень у молодших школярів.
  7. Позаурочна діяльність з математики
  8. Висловлювання і висловлювальні форми в початковому курсі математики.
  9. Геометричні побудови в початковому курсі математики.
  10. Геометричні фігури і їх властивості. Вивчення геометричних фігур в початкових класах.
  11. Графи в початковому курсі математики.
  12. Десяткова система числення. Методика вивчення нумерації: а) у межах 10; б) в межах 100; в) у межах 1000; г) багатозначних чисел.
  13. Дидактична гра як засіб розвиток творчих здібностей на уроках математики
  14. Діофантові рівняння в початковому курсі математики.
  15. Вимірювання та економіко-математичні моделі
  16. Вивчення геометричного матеріалу в початковій школі.
  17. Вивчення елементів сучасної алгебри, на прикладі підгруп симетричних груп, на факультативних заняттях з математики
  18. Індуктивні міркування в початковому курсі математики.
  19. Інтеграл Лебега-Стілтьєса
  20. Використання моделювання в навчанні вирішенню завдань в 5 класі
  21. Історичний матеріал на уроках математики в початкових класах.
  22. Якісне дослідження в цілому двовимірної квадратичної стаціонарної системи із двома приватними інтегралами у вигляді кривих другого порядку
  23. Кільце цілих чисел Гаусса
  24. Комбінаторні завдання в початковому курсі математики.
  25. Композиції перетворень
  26. Комп'ютерні технології при навчанні математики молодших школярів.
  27. Логічні завдання в початковому курсі математики.
  28. Математичні вирази. Методика їх вивчення в початкових класах.
  29. Математичні пропозиції в початковому курсі математики.
  30. Методика навчання елементам теорії ймовірностей на факультативних заняттях у загальноосвітній школі
  31. Методика роботи з корекції знань на уроках математики в 5-6 класах
  32. Методика формування просторового образу геометричного об'єкта за допомогою комп'ютерної анімації
  33. Метризуемость топологічних просторів"
  34. Наочність як засіб підвищення пізнавального інтересу в учнів 6 класу на уроках математики
  35. Непозиційні системи числення в початковому курсі математики.
  36. Нерівності в початковому курсі математики.
  37. Нильпотентная довжина кінцевих груп з відомими додаваннями до максимальних підгруп
  38. Про категорії множин
  39. Узагальнення класичних середніх величин
  40. Узагальнено булеві решітки
  41. Навчання учнів 1-5 класів вирішенню завдань на рух в умовах наступності вивчення математики
  42. Операторне рівняння
  43. Особливості вирішення молодшими школярами математичних завдань теоретичного змісту в умовах випадкових перешкод
  44. Відносини подільності в початковому курсі математики.
  45. Відносини і методика їх вивчення в початковому курсі математики.
  46. Площа фігури. Методика формування уявлень про площу фігури.
  47. Підготовка учнів середньої школи до вирішення завдань з параметрами при вивченні лінійної і квадратичної функцій
  48. Позиційні системи числення. Методика вивчення нумерації чисел: а) у межах 10; б) в межах 100; в) у межах 1000; г) багатозначних чисел.
  49. Показово-статечні рівняння та нерівності
  50. Напівполя, що є простими розширеннями за допомогою комплексного числа
  51. Побудова графіка функції різними методами (самостійна робота учнів)
  52. Наступність дошкільної математичної підготовки та навчання математики в початкових класах
  53. Прийоми класифікації та порівняння в початковому курсі математики.
  54. Прийоми раціональних обчислень в початковому курсі математики.
  55. Проектування уроків вирішення завдань при вивченні теми Окружність
  56. Найпростіші способи обробки досвідчених даних
  57. Пряма і зворотна пропорційна залежності. Методика вирішення завдань з пропорційними величинами в початковому курсі математики.
  58. Розвиток мислення на уроках математики
  59. Розширення кільця з допомогою полутела
  60. Раціональне число. Методика вивчення дробів в початковій школі.
  61. Властивості усередненої функції з сильною осциляцією
  62. Властивість централізаторів конгруенцій універсальних алгебр
  63. Зв'язок комбінаторики з різними розділами математики
  64. Символ "О" - асимптотичний аналіз
  65. Сингулярне розкладання в лінійній задачі методу найменших квадратів
  66. Сингулярні інтеграли
  67. Синтез і аналіз КЕМ просторових конструкцій складної форми
  68. Системи з постійною парною частиною
  69. Зміст і методичні особливості елективного курсу Теорема Чеви і її застосування до доказу теорем і вирішення завдань
  70. Текстові завдання. Методика навчання вирішенню завдань з пропорційними величинами.
  71. Текстові завдання. Методика навчання вирішенню завдань, пов'язаних зрушенням.
  72. Текстові завдання. Методика навчання вирішенню простих завдань.
  73. Текстові завдання. Моделювання як засіб вивчення текстових завдань.
  74. Управління потоками даних в паралельних алгоритмах обчислювальної лінійної алгебри
  75. Рівняння в початковому курсі математики.
  76. Стійкість по Ляпунову
  77. Формування поняття функції в курсі математики середньої школи
  78. Формування просторових уявлень.
  79. Формування універсальних навчальних дій в освоєнні програми з математики УМК...
  80. Формування усних обчислювальних навичок п'ятикласників при вивченні теми "Десяткові дроби"
  81. Функція. Пропедевтика поняття функції в початковому курсі математики.
  82. Цілочисельні функції
  83. Цілі невід'ємні числа (аксіоматичний підхід). Вивчення додавання та віднімання чисел: а) у межах 10; б) у межах 20; в) у межах 100; г) багатозначних чисел.
  84. Цілі невід'ємні числа (аксіоматичний підхід). Вивчення множення і ділення чисел: а) табличні випадки; б) внетабличные випадки; в) багатозначних чисел.
  85. Цілі невід'ємні числа (величинний підхід). Методика вивчення чисел і дій над ними за системою Д. Б. Ельконіна і В. В. Давидова.
  86. Цілі невід'ємні числа (теоретико-множинний підхід). Вивчення додавання та віднімання чисел: а) у межах 10; б) у межах 20; в) у межах 100; г) багатозначних чисел.
  87. Цілі невід'ємні числа (теоретико-множинний підхід). Вивчення множення і ділення чисел: а) табличні випадки; б) внетабличные випадки; в) багатозначних чисел.
  88. Цілі невід'ємні числа. Усні рахунок на уроках математики в початкових класах.
  89. Елементи математичної логіки в початковому курсі математики.
  90. Елементи теорії ймовірностей для 10-11 класів середньої школи

Якщо сформулювати тему дипломної не вдається, то можна подивитися приклади дипломних робіт з математики на сайті в переліку готових робіт.

За будь-який з вищенаведених тим, а також по будь-який інший, можна оформити заявку на написання дипломної роботи з математики на замовлення.

Справимся с любой темой!