Курсар - Дипломная, курсовая, реферат на заказ

Служба порятунку студентів

Теми дипломних з Маркетингу

Згідно рекомендованому ВУЗами списку тем дипломних з маркетингу, випускники в рамках ВКР можуть займатися збором, аналізом і обробкою маркетингової інформації про стан та тенденції розвитку ринків, поведінкою споживачів, вивченням і аналізом цін і товарів конкурентів, ціноутворенням, управлінням каналами розподілу і логістикою, розробкою і плануванням реклами, брендингом, управлінням продуктовим портфелем підприємства.

Зазвичай тема дипломної роботи з маркетингу пов'язана з маркетинговою діяльністю організації. Робота повинна сприяти впровадженню більш досконалих, у тому числі міжнародних, методів управління маркетингом та діяльністю організації в цілому, спрямованих на підвищення ефективності господарської та фінансової діяльності організації.

В цілому, всі теми дипломних робіт з маркетингу можна розділити на 4 основних категорії:

  1. дипломні роботи, пов'язані з теоретичними основами і загальними поняттями предмета. Сюди можна віднести такі основи науки, як 4p-price, place, package, promotion, product, а також проекти за методами та маркетинговими інструментами. Упор в цій групі робиться на теорію.
  2. дослідницькі роботи та проекти. Це всілякі дослідження ринку, споживчого попиту, упаковки, поведінки покупців, аналіз потенціалу нових ринків, висновок товару і продуктів на ринок та інші.
  3. підвищення рівня продажів організації за рахунок застосування методик маркетингу. Сюди можна віднести різні теми, пов'язані з просуванням в Інтернеті, пряму рекламу на b2b і B2C ринках.
  4. організація комерційної або маркетингової структури та відділу всередині організації.

Приблизний список тим дипломних робіт з маркетингу:

  1. Аналіз маркетингових структур
  2. Аналіз сезонних коливань продажів товарів в торговому підприємстві.
  3. Асортиментна політика торгового підприємства
  4. Впровадження маркетингової інформаційної системи
  5. Вибір постачальників комерційними структурами.
  6. Диверсифікація клієнтської бази комерційного банку
  7. Життєвий цикл продукту і управління його етапами
  8. Інтернет-маркетинг (директ, просування, Яндекс, Гугл)
  9. Інформаційні технології як інструмент підвищення конкурентоспроможності торгового підприємства.
  10. Комерційна діяльність як фактор розвитку підприємництва в торгових підприємствах
  11. Комплексна оцінка ефективності результатів діяльності комерційного підприємства.
  12. Конкуренція та її вплив на здійснення комерційної діяльності.
  13. Кон'юнктура ринку та її вплив на комерційну діяльність.
  14. Маркетинг в розвитку комерційної діяльності роздрібного підприємства.
  15. Маркетинговий аналіз діяльності фірми
  16. Маркетинговий аналіз міжнародних перевезень вантажів
  17. Маркетинговий аналіз оплати праці працівників організації в умовах ринку
  18. Забезпечення конкурентоспроможності окремого магазину в умовах розширення діяльності роздрібних мереж.
  19. Освіта та використання доходів комерційного підприємства.
  20. Організація закупівельної роботи та напрямки її вдосконалення.
  21. Організація і канали поширення комерційної інформації.
  22. Організація і планування збуту товарів на споживчому ринку.
  23. Організація і шляхи вдосконалення комерційної діяльності підприємства (оптової, роздрібної або дрібнооптової торгівлі).
  24. Організація та вдосконалення комерційної діяльності підприємств торгівлі.
  25. Організація комерційної діяльності роздрібного торгового підприємства формату Cash & Carry.
  26. Організація реклами та її вплив на результативність комерційної діяльності підприємства.
  27. Організація торгівлі в Internet-мережі.
  28. Оцінка і вибір цінової стратегії організації на конкурентному ринку
  29. Оцінка менеджменту в організації
  30. Оцінка мотивації споживачів в системі управління
  31. Оцінка розвитку системи управління
  32. Оцінка стану матеріально-технічної бази підприємства роздрібної
  33. Планування та організація закупівель товарів торговим підприємством.
  34. Підвищення конкурентоспроможності підприємства
  35. Поняття і характеристика роздрібної торговельної мережі.
  36. Застосування маркетингу в області інформаційних технологій.
  37. Застосування франчайзингу в роздрібній торгівлі в умовах російського ринку.
  38. Проблеми управління підприємствами роздрібної торгівлі різних форматів (гіпер-, супермаркетів і дискаунтерів).
  39. Просування продукції на ринку споживчих товарів.
  40. Процес приймання за кількістю і якістю і його регулювання в комерційній діяльності.
  41. Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства
  42. Шляхи вдосконалення комерційної роботи із закупівель товару
  43. Шляхи вдосконалення прогресивних форм продажу і методів обслуговування покупців
  44. Розробка асортиментної політики організації на ринку
  45. Розробка та управління event-заходами
  46. Розробка комунікативної політики організації
  47. Розробка комунікативної політики організації в Інтернеті
  48. Розробка маркетингової діяльності організації
  49. Розробка організаційної структури служби маркетингу
  50. Розробка стратегії просування продукції організації
  51. Рекламні стратегії роздрібних мереж (незалежних магазинів).
  52. Роль і значення тари при здійсненні комерційних операцій.
  53. Роль і значення технологічних процесів в організації комерційної діяльності торгового підприємства.
  54. Роль передпродажних і післяпродажних послуг комерційної діяльності підприємства
  55. Роль реклами в просуванні товару в магазинах роздрібної торгівлі
  56. Роль товарних марок і торгових знаків в комерційній діяльності.
  57. Вдосконалення асортиментної політики на підприємстві (на прикладі оптової або роздрібної торгівлі)
  58. Удосконалення організації збуту на комерційному підприємстві.
  59. Удосконалення системи управління персоналом на комерційному підприємстві.
  60. Удосконалення стимулювання продажу в роздрібній торгівлі.
  61. Удосконалення товарної політики
  62. Сучасні бізнес-технології в комерції
  63. Сучасні бізнес-технології електронної комерції
  64. Стан і перспективи розвитку рекламно-інформаційного бізнесу.
  65. Соціально-економічна сутність та зміст маркетингової діяльності підприємства
  66. Попит і методи його вивчення в комерційних структурах.
  67. Стимулювання продажів і його роль в комерційній діяльності фірми.
  68. Стимулювання праці працівників в організації
  69. Стратегії розвитку мереж оптової та роздрібної торгівлі.
  70. Стратегія збуту продукції організації на товарному ринку
  71. Схема розробки нового продукту
  72. Технічне оснащення підприємств роздрібної торгівлі та ефективність
  73. Типи дистриб'юторів, критерії вибору дистриб'ютора
  74. Товарна і марочна політика фірми
  75. Товарні запаси та їх значення для формування асортименту.
  76. Товарні марки як метод підвищення ефективності просування товару
  77. Товарорух, його форми, види каналів товароруху
  78. торгівлі та її вплив на ефективність комерційної діяльності.
  79. Управління асортиментом та оцінка якості непродовольчих товарів (за групами).
  80. Управління асортиментом та оцінка якості продовольчих товарів (за групами).
  81. Управління якістю продукції компанії
  82. Управління маркетинговою діяльністю некомерційної організації
  83. Управління маркетинговими витратами
  84. Управління маркетингом і рекламою в організації
  85. Фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства.
  86. Формування асортименту та управління товарними запасами на підприємствах оптової (роздрібної) торгівлі.
  87. Формування та використання прибутку комерційного підприємства.
  88. Формування цінової стратегії та політики підприємства.
  89. Форми роздрібного продажу товарів, на прикладі торгового підприємства.
  90. Характеристика методів управління товарними запасами, їх використання в комерційній діяльності торгових підприємств.
  91. Характеристика оперативних процесів у роздрібній торгівлі.
  92. Цілі та методи розробки маркетингової стратегії підприємства
  93. Ціноутворення на промислову продукцію

За будь-якою з вищенаведених тим, а також за будь-якою іншою, можна оформити заявку на написання дипломної роботи з маркетингу на замовлення.

Справимся с любой темой!