Теми дипломних з Маркетингу
Згідно рекомендованому ВУЗами списку тем дипломних з маркетингу, випускники в рамках ВКР можуть займатися збором, аналізом і обробкою маркетингової інформації про стан та тенденції розвитку ринків, поведінкою споживачів, вивченням і аналізом цін і товарів конкурентів, ціноутворенням, управлінням каналами розподілу і логістикою, розробкою і плануванням реклами, брендингом, управлінням продуктовим портфелем підприємства.
Зазвичай тема дипломної роботи з маркетингу пов'язана з маркетинговою діяльністю організації. Робота повинна сприяти впровадженню більш досконалих, у тому числі міжнародних, методів управління маркетингом та діяльністю організації в цілому, спрямованих на підвищення ефективності господарської та фінансової діяльності організації.В цілому, всі теми дипломних робіт з маркетингу можна розділити на 4 основних категорії:
- дипломні роботи, пов'язані з теоретичними основами і загальними поняттями предмета. Сюди можна віднести такі основи науки, як 4p-price, place, package, promotion, product, а також проекти за методами та маркетинговими інструментами. Упор в цій групі робиться на теорію.
- дослідницькі роботи та проекти. Це всілякі дослідження ринку, споживчого попиту, упаковки, поведінки покупців, аналіз потенціалу нових ринків, висновок товару і продуктів на ринок та інші.
- підвищення рівня продажів організації за рахунок застосування методик маркетингу. Сюди можна віднести різні теми, пов'язані з просуванням в Інтернеті, пряму рекламу на b2b і B2C ринках.
- організація комерційної або маркетингової структури та відділу всередині організації.
Приблизний список тим дипломних робіт з маркетингу:
- Аналіз маркетингових структур
- Аналіз сезонних коливань продажів товарів в торговому підприємстві.
- Асортиментна політика торгового підприємства
- Впровадження маркетингової інформаційної системи
- Вибір постачальників комерційними структурами.
- Диверсифікація клієнтської бази комерційного банку
- Життєвий цикл продукту і управління його етапами
- Інтернет-маркетинг (директ, просування, Яндекс, Гугл)
- Інформаційні технології як інструмент підвищення конкурентоспроможності торгового підприємства.
- Комерційна діяльність як фактор розвитку підприємництва в торгових підприємствах
- Комплексна оцінка ефективності результатів діяльності комерційного підприємства.
- Конкуренція та її вплив на здійснення комерційної діяльності.
- Кон'юнктура ринку та її вплив на комерційну діяльність.
- Маркетинг в розвитку комерційної діяльності роздрібного підприємства.
- Маркетинговий аналіз діяльності фірми
- Маркетинговий аналіз міжнародних перевезень вантажів
- Маркетинговий аналіз оплати праці працівників організації в умовах ринку
- Забезпечення конкурентоспроможності окремого магазину в умовах розширення діяльності роздрібних мереж.
- Освіта та використання доходів комерційного підприємства.
- Організація закупівельної роботи та напрямки її вдосконалення.
- Організація і канали поширення комерційної інформації.
- Організація і планування збуту товарів на споживчому ринку.
- Організація і шляхи вдосконалення комерційної діяльності підприємства (оптової, роздрібної або дрібнооптової торгівлі).
- Організація та вдосконалення комерційної діяльності підприємств торгівлі.
- Організація комерційної діяльності роздрібного торгового підприємства формату Cash & Carry.
- Організація реклами та її вплив на результативність комерційної діяльності підприємства.
- Організація торгівлі в Internet-мережі.
- Оцінка і вибір цінової стратегії організації на конкурентному ринку
- Оцінка менеджменту в організації
- Оцінка мотивації споживачів в системі управління
- Оцінка розвитку системи управління
- Оцінка стану матеріально-технічної бази підприємства роздрібної
- Планування та організація закупівель товарів торговим підприємством.
- Підвищення конкурентоспроможності підприємства
- Поняття і характеристика роздрібної торговельної мережі.
- Застосування маркетингу в області інформаційних технологій.
- Застосування франчайзингу в роздрібній торгівлі в умовах російського ринку.
- Проблеми управління підприємствами роздрібної торгівлі різних форматів (гіпер-, супермаркетів і дискаунтерів).
- Просування продукції на ринку споживчих товарів.
- Процес приймання за кількістю і якістю і його регулювання в комерційній діяльності.
- Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства
- Шляхи вдосконалення комерційної роботи із закупівель товару
- Шляхи вдосконалення прогресивних форм продажу і методів обслуговування покупців
- Розробка асортиментної політики організації на ринку
- Розробка та управління event-заходами
- Розробка комунікативної політики організації
- Розробка комунікативної політики організації в Інтернеті
- Розробка маркетингової діяльності організації
- Розробка організаційної структури служби маркетингу
- Розробка стратегії просування продукції організації
- Рекламні стратегії роздрібних мереж (незалежних магазинів).
- Роль і значення тари при здійсненні комерційних операцій.
- Роль і значення технологічних процесів в організації комерційної діяльності торгового підприємства.
- Роль передпродажних і післяпродажних послуг комерційної діяльності підприємства
- Роль реклами в просуванні товару в магазинах роздрібної торгівлі
- Роль товарних марок і торгових знаків в комерційній діяльності.
- Вдосконалення асортиментної політики на підприємстві (на прикладі оптової або роздрібної торгівлі)
- Удосконалення організації збуту на комерційному підприємстві.
- Удосконалення системи управління персоналом на комерційному підприємстві.
- Удосконалення стимулювання продажу в роздрібній торгівлі.
- Удосконалення товарної політики
- Сучасні бізнес-технології в комерції
- Сучасні бізнес-технології електронної комерції
- Стан і перспективи розвитку рекламно-інформаційного бізнесу.
- Соціально-економічна сутність та зміст маркетингової діяльності підприємства
- Попит і методи його вивчення в комерційних структурах.
- Стимулювання продажів і його роль в комерційній діяльності фірми.
- Стимулювання праці працівників в організації
- Стратегії розвитку мереж оптової та роздрібної торгівлі.
- Стратегія збуту продукції організації на товарному ринку
- Схема розробки нового продукту
- Технічне оснащення підприємств роздрібної торгівлі та ефективність
- Типи дистриб'юторів, критерії вибору дистриб'ютора
- Товарна і марочна політика фірми
- Товарні запаси та їх значення для формування асортименту.
- Товарні марки як метод підвищення ефективності просування товару
- Товарорух, його форми, види каналів товароруху
- торгівлі та її вплив на ефективність комерційної діяльності.
- Управління асортиментом та оцінка якості непродовольчих товарів (за групами).
- Управління асортиментом та оцінка якості продовольчих товарів (за групами).
- Управління якістю продукції компанії
- Управління маркетинговою діяльністю некомерційної організації
- Управління маркетинговими витратами
- Управління маркетингом і рекламою в організації
- Фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства.
- Формування асортименту та управління товарними запасами на підприємствах оптової (роздрібної) торгівлі.
- Формування та використання прибутку комерційного підприємства.
- Формування цінової стратегії та політики підприємства.
- Форми роздрібного продажу товарів, на прикладі торгового підприємства.
- Характеристика методів управління товарними запасами, їх використання в комерційній діяльності торгових підприємств.
- Характеристика оперативних процесів у роздрібній торгівлі.
- Цілі та методи розробки маркетингової стратегії підприємства
- Ціноутворення на промислову продукцію
За будь-якою з вищенаведених тим, а також за будь-якою іншою, можна оформити заявку на написання дипломної роботи з маркетингу на замовлення.