Курсар - Дипломная, курсовая, реферат на заказ

Служба порятунку студентів

Теми дипломних з логопедії

В основу дипломної роботи з логопедії повинна бути покладена провідна ідея, що дає їй загальний напрямок, певне бачення предмета. У науці склалися певні теоретичні концепції, тому при вивченні проблеми необхідно взяти за основу одну з що склалися. У разі незгоди з жодною з існуючих концепцій, студент разом з науковим керівником може сформулювати свою власну і довести її.

Проведення експериментального дослідження - це, як правило, обов'язкова частина дипломної роботи з логопедії. Можливі різні варіанти його організації та змісту. Зазвичай експериментальне дослідження складається з двох частин: експериментального вивчення та експериментального навчання. Для дослідження підбираються експериментальні та контрольні групи, готується матеріал і документація (протоколи) для проведення вивчення. При аналізі отриманих даних важливо виділити факти, що характеризують дану групу досліджуваних, і зіставити їх з аналогічними даними осіб з нормальним розвитком. При експериментальному навчанні важливо відобразити вплив корекційної роботи на психофізичний розвиток.

Приблизний список тим дипломних робіт з логопедії:

Дизартрія
  1. Вивчення і корекція порушень психомоторики у дітей з мінімальними дизартричними розладами.
  2. Логопедична робота з подолання порушень формування звуковимови у дітей з поєднанням порушень моторної і мовної сфер в старшому дошкільному віці.
  3. Методика корекції мовного дихання при дизартрії.
  4. Особливості проведення занять в групах з дітьми з дизартрією
  5. Особливості соціально-мовної компетентності у дітей з дизартрією дошкільного віку.
  6. Підготовка до навчання грамоті дітей з ОНР IIΙ рівня при псевдобульбарной дизартрії. Розвиток оптико-просторового гнозису у дітей з псевдобульбарною дизартрією. Формування словотворення і словозміни у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови при псевдобульбарной дизартрії легкого ступеня. Формування зв'язкового монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії.
  7. Попередження порушень письмової мови у дошкільнят з дизартрією.
  8. Подолання мінімальних дизартричних розладів.
  9. Розвиток голосу у дітей з дизартрією.
  10. Порівняльний аналіз стану рухових і мовно-рухових функцій у дошкільнят з дизартрией.
  11. Формування активного словника у дітей дошкільного віку з дизартрією при загальному недорозвиненні мови IIΙ рівня.
  12. Формування виразності мови у дошкільнят з дизартрією.
  13. Формування контролю за вимовою у дітей зі стертою формою псевдобульбарной дизартрії, що мають ЗНМ.
  14. Формування операцій сенсомоторного умови продукування у дітей з дизартрією. Формування фонематичного сприйняття у дітей дошкільного віку з легким ступенем дизартрії.
  15. Формування фонетико-фонематичного компонента мови у дітей з псевдобульбарною дизартрією.
Заїкання
  1. Використання індивідуально-диференційованого підходу в процесі вдосконалення роботи з заикающимися дошкільниками.
  2. Корекція інтонаційної сторони мови заїкаються.
  3. Особливості освіти зміни слів заїкаються дітьми
  4. Просодична сторона мови у дошкільнят із заїканням.
  5. Роль музичного супроводу на логопедичних заняттях з заїкаються дітьми
  6. Формування виразності мови у заїкаються дошкільнят (з дизартрією)
  7. Формування комунікативної функції мови у дітей дошкільного віку, які страждають заїканням.
ОНР
  1. Активізація словника говірок старших дошкільнят з ОНР.
  2. Аналіз особливостей розвитку граматичного ладу мови у молодших школярів з ОНР.
  3. Гра як засіб формування зв'язного мовлення у дітей з ОНР.
  4. Використання казок для розвитку зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ОНР.
  5. Координування роботи логопеда і вихователя з формування зв'язного мовлення дітей з третім рівнем мовного розвитку.
  6. Корекційно-педагогічна робота з попередження порушень читання і письма у старших дошкільнят з ОНР.
  7. Корекція аграмматизмов в усному мовленні дошкільнят з ОНР.
  8. Корекція фонематичного аналізу структури слова у дошкільнят з ФФНР.
  9. Логопедична робота над формуванням зв'язного контекстного мовлення у дітей з ОНР дошкільного віку.
  10. Логопедична робота по диференціації фонем в процесі занять дітей дошкільного віку.
  11. Логопедична робота з попередження дисграфії у старших дошкільнят з недорозвиненням мови
  12. Логопедична робота по формуванню граматичного ладу мовлення дітей.
  13. Збагачення словникового запасу дошкільнят з порушеннями мови словами-ознаками.
  14. Збагачення словника старших дошкільнят з ОНР фразеологізмами.
  15. Навчання дітей з ОНР зіставлення слів-ознак з іменниками.
  16. Основні напрямки логопедичної роботи з формування емоційної лексики у дітей з ОНР старшого дошкільного віку.
  17. Особливості розуміння дієслівної лексики з абстрактним значенням учнями з мовною патологією і шляхи розвитку.
  18. Особливості стану просторово-часових уявлень в учнів перших класів з ОНР IIΙ рівня.
  19. Прояв ОНР у дітей 6-річного віку та шляхи корекції його в умовах масового навчання.
  20. Робота логопеда з батьками дітей дошкільного віку з порушеннями мови.
  21. Робота з розвитку розуміння граматичних відносин дітей дошкільного віку з ОНР.
  22. Робота з розвитку розуміння мови у дітей з ОНР дошкільного віку.
  23. Розвиток діалогічної мови у дітей дошкільного віку з недорозвиненням мови (молодший, середній, старший вік)
  24. Розвиток навичок комунікації та взаємодії у дітей з різними порушеннями мови
  25. Розвиток описової зв'язного мовлення у дошкільнят з ОНР.
  26. Розвиток розуміння і навичок вживання прийменників дітьми з ОНР дошкільного (шкільного) віку.
  27. Розвиток передумов монологічної мови у старших дошкільнят з важкими порушеннями мови
  28. Скоромовки як інструмент розвитку мовлення молодших школярів
  29. Уточнення значень граматичних форм і розуміння різного роду синтаксичних конструкцій.
  30. Уточнення значень наявних слів-ознак у дітей старшого дошкільного віку з ОНР.
  31. Формування діалогу у дітей з ОНР в процесі спільної ігрової діяльності.
  32. Формування звуко-складової структури слова у дітей з моторною алалією.
  33. Формування знань і уявлень про навколишній як шлях збагачення словникового запасу дошкільнят з ОНР.
  34. Формування багатозначного значення слова і його сполучуваності з іншими словами у дітей з ОНР.
  35. Формування навичок звукового і складового аналізу у дітей з ОНР.
  36. Формування зв'язкового монологічного мовлення у дітей дошкільного (шкільного) віку з ОНР.
  37. Формування словотворення у дітей дошкільного (шкільного) віку з ОНР в процесі логопедичної роботи.
  38. Формування складової структури слова у дітей з ОНР.
  39. Формування умінь побудови пропозицій в мові дітей з ОНР.
Письмова мова
  1. Аграмматизми в мові дітей з дисграфією.
  2. Види роботи з корекції порушень письмового мовлення у першокласників.
  3. Ігрові прийоми в логопедичній роботі з молодшими школярами, що мають порушення читання і письма.
  4. Контурні малюнки як інструмент профілактики дисграфії
  5. Корекція недорозвинення мови в учнів перших класів загальноосвітніх шкіл в умовах логопедичних пунктів.
  6. Порушення просторово-часових уявлень у молодших школярів з порушенням читання і письма.
  7. Недоліки читання у дітей і шляхи їх подолання.
  8. Основні принципи діагностики та корекційної логопедичної роботи в учнів з порушеннями писемного мовлення молодших класів загальноосвітньої школи.
  9. Спадкоємність корекційних і навчальних завдань в логопедичній роботі при порушеннях письмового мовлення учнів.
  10. Профілактика дисграфії шляхом розвитку просторових орієнтувань у дітей ... року життя.
  11. Система корекційної роботи з подолання порушень усного та письмового мовлення учнів класів КРО.
  12. Усунення недоліків вимови і листи у молодших школярів.
  13. Усунення оптичної дисграфії в процесі логопедичної роботи.
  14. Формування оптико-просторових уявлень у структурі подолання дисграфії у молодших школярів.
Логопедія/ педагогіка
  1. Виховання творчої активності у дітей дошкільного віку з ОНР.
  2. Диференційований підхід у логопедичній роботі з усунення дисграфії в учнів класів КРО.
  3. Затримка мовного розвитку як результат педагогічної занедбаності і її корекція у старших дошкільників
  4. Індивідуальний підхід в корекції порушення звукового аналізу і синтезу дітей з ОНР.
  5. Використання ігрової ситуації в процесі розвитку мовного дихання.
  6. Використання гри в процесі розвитку граматичного ладу мови.
  7. Використання гри в процесі розвитку звуковимови.
  8. Використання гри в процесі розвитку словникового запасу.
  9. Використання індивідуально-диференційованого підходу в процесі роботи з розвитку мовлення.
  10. Використання наочності при розвитку словника дітей з ОНР.
  11. Особливості розвитку звукового ладу мови у дітей з двомовної сім'ї
  12. Шляхи активізації пізнавальної діяльності старших дошкільнят з ОНР.
  13. Розвиток мови старших дошкільнят з ОНР в процесі використання дидактичних ігор.
  14. Мовленнєвий розвиток старших дошкільнят з ОНР при проведенні дидактичних ігор екологічного характеру.
  15. Система роботи логопеда в умовах будинку дитини
  16. Система роботи логопеда з дорослими, охочими виправити мовні порушення
  17. Спільна робота логопеда і вчителя з корекції орфографічних помилок учнів класів КРО.
  18. Специфіка діагностики мовного розвитку у дітей, які не відвідували дошкільний навчальний заклад
  19. Сюжетно-рольова гра як засіб розвитку мовлення дітей з ОНР.
Логопедія/спец. психологія
  1. Корекція недоліків граматичного ладу мови в учнів корекційної школи в процесі логопедичної роботи.
  2. Корекція розуміння і вживання прийменників дітьми з розумовою відсталістю.
  3. Логопедична робота по корекції аграмматизмів в листі в учнів корекційної школи.
  4. Логопедична робота з подолання порушень імпресивної сторони мови у школярів (дошкільнят) з порушенням інтелекту.
  5. Логопедична робота з подолання порушень фонематичного сприйняття у дошкільнят з порушенням інтелекту.
  6. Порушення звуковимови і шляхи їх корекції у школярів з олігофренією.
  7. Навчання грамоті дітей з інтелектуальною недостатністю.
  8. Оптимізація процесу розуміння мовного повідомлення дошкільнятами (учнями) з розумовою відсталістю.
  9. Розвиток сприймається і самостійної мови у дітей з розумовою відсталістю.
  10. Розвиток зв'язного писемного мовлення розумово відсталих учнів старших класів.
  11. Розвиток зв'язного усного мовлення у розумово відсталих учнів на спеціальних уроках.
  12. Реабілітація хворих з алалією після перенесеного інсульту в умовах стаціонару
  13. Мовне спілкування розумово відсталих дітей дошкільного (шкільного) віку та шляхи його активізації.
  14. Роль взаємодії логопеда з психологом, вихователем, дефектологом в ході роботи з дитиною з аутизмом.
  15. Роль домашніх завдань в корекції дислалії.
  16. Система формування емоційного словника у дітей-аутистів.
  17. Специфіка коментуючої мови педагога в роботі з розумово відсталими дошкільнятами
  18. Розумова відсталість
  19. Усунення порушень письма в учнів допоміжної школи.
  20. Усунення порушень читання у учнів допоміжної школи.
  21. Формування виразності мови у дошкільнят з порушенням інтелекту.
  22. Формування висловлювання у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелекту.
  23. Формування граматичного ладу мовлення дітей з інтелектуальною недостатністю.
  24. Формування імпресивної мови в учнів молодших класів з порушенням інтелекту.
  25. Формування навичок читання у дітей з розумовою відсталістю.
  26. Формування зв'язкового монологічного мовлення у дітей дошкільного (шкільного) віку з розумовою відсталістю.
  27. Формування словника у дошкільнят (школярів) з розумовою відсталістю.
  28. Формування словотворення у дітей дошкільного (шкільного) віку з розумовою відсталістю в процесі логопедичної роботи.
  29. Формування умінь побудови пропозицій в мові дітей з розумовою відсталістю.
ЗПР
  1. Вплив емоційного стану на мовні порушення у дітей старшого дошкільного віку з ЗПР.
  2. Корекція розуміння і вживання прийменників дітьми з ЗПР.
  3. Збагачення словникового запасу дітей з ЗПР.
  4. Особливості діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку з ЗПР.
  5. Особливості комунікативної компетенції у вихованців дитячого будинку з ЗПР.
  6. Особливості зв'язного мовлення у старших дошкільнят з ЗПР.
  7. Особливості формування критичного ставлення до мовлення у дітей з ЗПР
  8. Формування граматичного ладу мовлення дітей з ЗПР.
  9. Формування зв'язкового монологічного мовлення у дітей дошкільного (шкільного) віку з ЗПР.
  10. Формування словника у дошкільнят (школярів) з ЗПР.
Порушення зору
  1. Корекційно-логопедична робота з розвитку мовлення у сліпих і слабозорих дітей.
  2. Корекція розуміння і вживання прийменників слабозорими дітьми.
  3. Оптимізація процесу розуміння мовного повідомлення слабозорими дошкільнятами (учнями).
  4. Формування лексико-граматичного ладу мови у дітей з порушеннями зору дошкільного віку.
  5. Формування словника у слабозорих дошкільнят (школярів).
  6. Формування словотворення у слабозорих дітей дошкільного (шкільного) віку в процесі логопедичної роботи.
Порушення слуху
  1. Корекція розуміння і вживання прийменників слабочуючими дітьми.
  2. Логопедична робота по корекції письмового мовлення слабочуючих школярів.
  3. Логопедична робота з подолання порушень фонематичного сприйняття у дошкільнят з порушенням слуху.
  4. Логопедична робота з подолання порушень фонематичної сторони мови у дошкільнят з порушеннями слуху.
  5. Підготовка до навчання грамоті дітей з порушеннями слуху.
  6. Робота над голосом дошкільнят з порушенням слуху.
  7. Робота над морфологічною правильністю мови слабочуючих учнів старших класів.
  8. Робота з розвитку слухового сприйняття і формування вимови у слабочуючих школярів (дошкільнят).
  9. Розвиток уваги до звучної мови у слабочуючих дошкільнят.
  10. Розвиток слухового сприйняття слабочуючих школярів з мовним недорозвиненням.
  11. Формування граматичного ладу мови слабочуючих дітей.
  12. Формування словотворення у слабочуючих дітей дошкільного (шкільного) віку в процесі логопедичної роботи.
ДЦП
  1. Корекція розуміння і вживання прийменників дітьми з ДЦП.
  2. Корекція мовного і психічного розвитку у дітей з церебральним паралічем.
  3. Порушення звуковимови і шляхи їх корекції у дошкільнят (школярів 1-2 класів) з ДЦП.
  4. Основні напрямки лексичної роботи в школі для дітей з церебральним паралічем.
  5. Особливості мовної комунікації у дітей з ДЦП 5-6 річного віку.
  6. Робота логопеда з розвитку дрібної моторики у дітей з ДЦП.
  7. Розвиток артикуляційних навичок у дітей з ДЦП.
  8. Формування граматичного ладу мовлення дітей з церебральним паралічем.
  9. Формування графічної навички у дітей з ДЦП.
  10. Формування зв'язкового монологічного мовлення у дітей дошкільного (шкільного) віку з ДЦП.
  11. Формування словника у дошкільнят (школярів) з ДЦП.
Логопедія/психологія
  1. Активізація мовного спілкування старших дошкільнят з ОНР.
  2. Деякі особливості емоційно-особистісних якостей у молодших школярів з ОНР.
  3. Психолого-логопедичне дослідження заїкаються дітей дошкільного віку.
  4. Шляхи впливу на розвиток психічних процесів дошкільнят з порушеннями мови.
  5. Розвиток ініціативної писемної промови учнів класу корекційно-розвиваючого навчання.
  6. Розвиток комунікативних умінь у дошкільнят в процесі логопедичної роботи над зв'язковою мовою.
  7. Розвиток речемислительной діяльності в процесі корекційно-педагогічної роботи з дошкільнятами з ОНР.
  8. Розвиток фразової мови в процесі сюжетно-рольової гри у дітей з ОНР.
  9. Роль емоційного спілкування в онтогенезі мовлення дітей
  10. Самооцінка дошкільнят з ОНР (заїканням) і її вплив на соціальний статус особистості.
  11. Самооцінка і її розвиток у дітей дошкільного (шкільного) віку з порушеннями мови.
  12. Стан і динаміка вищих психічних функцій у школярів з ОНР і ЗПР.
  13. Формування діалогічного спілкування у дітей старшого дошкільного віку з ОНР.
  14. Формування комунікативної діяльності у дітей дошкільного (шкільного) віку з ОНР.
  15. Формування контролю і самоконтролю, як засоби корекції звуковимови у дітей дошкільного віку.
  16. Формування контролю та самоконтролю, як засобу корекції порушень письма у дітей КЛАСІВ КРО.
  17. Формування міжособистісних взаємин з однолітками у дітей з ОНР дошкільного віку.
  18. Формування мотивації на заняттях у дошкільнят з порушеннями мови.
  19. Формування спілкування у дітей дошкільного віку з ОНР.
  20. Формування просторового мислення молодших школярів з дизартрією.
  21. Формування просторових уявлень у дошкільнят з ОНР (дизартрією).
Логопедія/лінгвістика
  1. Використання образотворчих засобів мови в процесі розвитку словника дітей з ОНР (уо).
  2. Логопедична робота з формування передумов засвоєння орфографічних навичок у молодших школярів з ОНР.
  3. Логопедична робота по формуванню прикметників словосполучень в мові дітей з ОНР.
  4. Навчання грамоті дітей з ОНР.
  5. Особливості формування словотворчих операцій у дошкільнят з ОНР.
  6. Робота над викладом як засіб корекції зв'язного мовлення дітей з ОНР.
  7. Робота над словосполученням як засіб корекції синтаксичного ладу мови у молодших школярів з порушеннями мови.
  8. Робота над твором як засіб корекції описової мови дітей з ОНР.
  9. Формування готовності до словотворення у дошкільнят з ОНР.
  10. Формування графічної навички у дітей з ДЦП.
  11. Формування інтонаційної виразності у дітей шкільного віку з мовними порушеннями.
  12. Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з ОНР.
  13. Формування умінь побудови пропозицій в мові дітей з ОНР (уо).
Якщо сформулювати тему дипломної не вдається, то можна подивитися приклади дипломних робіт з логопедії на сайті в переліку готових робіт.

За будь-який з вищенаведених тим, а також по будь-який інший, можна оформити заявку на написання дипломної роботи з логопедії на замовлення.

Справимся с любой темой!