Курсар - Дипломная, курсовая, реферат на заказ

Служба порятунку студентів

Теми дипломних з іноземних мов

Теми дипломних робіт з іноземних мов можна розділити на наступні основні напрямки:

  • зарубіжна література (в т. ч. дуже популярні теми дипломних робіт з англійської літератури)
  • методика викладання англійської мови
  • лексика та лексикологія
  • філологія (німецька, слов'янська, англійська)
  • морфологія
  • лінгвістика

Яку б тему дипломної роботи з іноземних мов не вибрав студент, в будь-якому випадку необхідно, щоб:

  •  робота була актуальною;
  •  робота відображала наявність умінь студента самостійно здійснювати
  • переклад тексту з інсотранної мови на російську мову в сфері професійної
  • комунікація;
  •  робота відображала використання перекладацьких прийомів, основних способів стилістичної еквівалентності;
  • в роботі повинна бути відображена здатність професійно користуватися словниками,
  • довідниками, базами даних додаткової інформації.

Приблизний список тим дипломних робіт з англійської мови:

  1. An Artificial Standard: BBC English
  2. NEW SATANIC AGE
  3. Аксіологічний аспект значення як засіб концептуалізації (на прикладі суспільно-політичної та юридичної лексики)
  4. Англійська артикль і його роль в граматиці тексту.
  5. Апробація текстів для контролю умінь аудіювання у студентів факультетів іноземних мов.
  6. Аспекти взаємодії категорій Мовна натхненність – неодушевленность
  7. Аудіювання як метод підвищення рівня знань англійської мови учнів 9 класів.
  8. Варваризація англійської мови на матеріалі М. Пьюзо «Хрещений батько»
  9. Варіювання лексичного значення слова (на матеріалі роману Е. Берджесса «Заводний апельсин»).
  10. Взаємодія вербальних і невербальних засобів комунікації.
  11. Взаємодія прямого і переносного значення слова (стежки).
  12. Види діалогічної мови та її лінгвостилістичні особливості в романі Ф. С. Фіцджеральда " Великий Гетсбі»
  13. Внесок Д. Чосера в розвиток словникового складу англійської мови
  14. Вплив американської англійської на вимовну літературну норму британської англійської мови.
  15. Вплив методу проектів на мотивацію старших дошкільнят при навчанні англійської мови.
  16. Вокалічна система американського варіанту англійської мови в промові еліти.
  17. Вираз необхідності в англійській мові.
  18. Вираз зв'язку між підлягає і присудком в англійській мові.
  19. Гендерні особливості вираження експресії емоцій (на матеріалі художньої літератури Великобританії)
  20. Граматична категорія роду в аспекті тендерної лінгвістики.
  21. Декодування художнього тексту при перекладі з англійської мови на російську мову (на прикладі розповіді С. Моема «Луїза»).
  22. Дискусія як метод формування комунікативних навичок у старших класах середньої школи
  23. Єдиний державний іспит як підсумкова форма контролю знань учнів загальноосвітньої школи з англійської мови та методика підготовки до здачі ЄДІ в розділі читання.
  24. Звуковий образ в рекламі на радіо і телебаченні.
  25. Зміна англійської мови під впливом Інтернету.
  26. Інверсії в англійській мові
  27. Індивідуалізоване навчання говорінню англійською мовою в молодших класах.
  28. Інформаційні технології у вивченні англійської мови в школі
  29. Використання автентичних відеоматеріалів з метою підвищення мотивації до вивчення англійської мови.
  30. Використання африканського варіанту американської англійської мови в кіноіндустрії США.
  31. Використання інтернет-ресурсів на уроках англійської мови.
  32. Використання інтернет-технологій при навчанні письмової мови англійської мови на середньому етапі в середній школі.
  33. Використання методу проекту в гімназії на середньому етапі (8 клас) для вдосконалення навичок монологічної мови.
  34. Використання суспільно-політичних реалій англійської мови в українській.
  35. Використання прислів'їв і приказок в навчанні англійської мови в середній школі
  36. Використання проектної методики для розвитку комунікативних навичок, умінь в учнів 9-х класів
  37. Використання ресурсів мережі Інтернет на уроці англійської мови
  38. Використання римовок на заняттях з англійської мови у дошкільних освітніх установах для формування лексичних навичок дітей 5-6 років
  39. Використання засобів масової інформації при навчанні аудіюванню у вузі.
  40. Використання віршів і пісень для розвитку лексичних навичок на середньому етапі навчання.
  41. Використання текстів з підрядковим перекладом як один з прийомів формування артикуляционно-фонетичної бази іноземної мови в молодшому шкільному віці
  42. Дослідження семантичних, структурних і функціональних особливостей образних фразеологічних одиниць
  43. Дослідження специфіки вираження модальності в англійській мові в зіставленні з українською мовою
  44. Дослідження становлення понятійної системи англійської мови на позначеннях видів зброї
  45. Історія розвитку перекладацької діяльності на Україні.
  46. КАТЕГОРІЯ ЧАСУ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ
  47. Категорія інформативності наукового тексту.
  48. Категорія просторових і часових відносин і засоби її вираження в художньому тексті
  49. Концептуалізація дійсності через цветообозначения
  50. Креолізовані тексти та їх роль у навчанні іноземної мови
  51. Лексико-граматична полісемія в системі англійської мови,
  52. Лексико-графічні основи складання електронного словника з теоретичної граматики англійської мови.
  53. Лексико-стилістичні особливості готичного роману на прикладі твору Горація Уолтер Пола " Замок Отранто»
  54. Лексико-стилістичні особливості короткого австралійського оповідання.
  55. Лексико-стилістичні особливості короткого американського оповідання.
  56. Лексико-стилістичні особливості короткої англійської розповіді.
  57. Лексико-стилістичний аналіз мови англомовної реклами.
  58. Лінгвістичні засоби вираження емоцій у творі С. Моема «Театр»
  59. Лінгвокульторологічні аспекти у вивченні географічних назв в англійській мові
  60. Лингвоспшистический аналіз як інструмент вивчення мови реклами.
  61. Лінгвостилістичні особливості англійського газетного тексту (на прикладі газетних оголошень)
  62. Лінгвостилістичні особливості пейзажних замальовок у творі Е. Бронте " Грозовий перевал»
  63. Лінгвостилістичні засоби створення образності.
  64. Лінгвокраїнознавчі реалії як необхідний елемент навчальних матеріалів на старшому етапі в середній школі.
  65. Лінгвокраїнознавчий та країнознавчий аспекти в навчанні англійської як другої мови
  66. Метаязикова аспектність модальних відносин у процесі перекладу (на матеріалі морської термінології української та англійської мов).
  67. Метод проекту при навчанні іноземної мови як засобу активізації самостійної діяльності на 1-3 курсах вищого навчального закладу.
  68. Метод проектів як один із способів організації самостійної роботи школярів на старшому етапі навчання.
  69. Метод проектів як спосіб організації самостійної роботи.
  70. Методика навчання читання газет при навчанні англійської (як другої іноземної) мови у ВНЗ.
  71. Методична термінологія як аспект підготовки до науково-педагогічної діяльності (на прикладі спеціальності «Теорія та методика викладання іноземних мов і культур»)
  72. МЕТОДОЛОГІЯ І ПРАКТИКА ІНТЕНСИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
  73. Модальні засоби вираження проблематичної дії в сучасній англійській мові.
  74. Мотивованість сленгу в сучасній англійській мові (на прикладі дериваційних суматизмів)
  75. ДЕЯКІ ПИТАННЯ ТОПОНІМІКИ
  76. Образна фразеологія в творах англійських письменників
  77. Освіта українського комп'ютерного сленгу на базі англійської мови.
  78. Навчання аудіюванню англійської мови на початковому етапі
  79. Навчання на основі комп'ютерних програм.
  80. Навчання написанню вторинних текстів на прикладі анотацій у старших класах загальноосвітніх шкіл.
  81. Навчання вимові англійською мовою
  82. Навчання рецензуванню як формування навички говоріння англійською мовою.
  83. Навчання самостійному читанню учнів старших класів середньої школи на основі автентичного тексту.
  84. Загальний американський сленг. Лингвокультурологический аспект.
  85. Односкладні речення в українській мові та їх еквіваленти в англійській
  86. Омонімія як закономірний результат стихійного розвитку англійської мови.
  87. Опори-символи
  88. Дослідно-експериментальна робота з виявлення прийомів подолання труднощів у навчанні лексичній стороні мови
  89. Дослідно-експериментальна робота з формування готовності студентів педагогічних ВНЗ до позакласної роботи з англійської мови
  90. Особливості та закономірності асиміляції фамільних імен в англійській мові.
  91. Особливості індивідуально-авторського стилю Айріс Мердок (на прикладі вживання визначень)
  92. Особливості категоріальної взаємодії в сучасній англійській мові
  93. Особливості перекладу англомовних реалій в художньому творі М. Пьязо "Хрещений батько" на матеріалі перекладу І. І. Мансурова.
  94. Особливості перекладу ділової документації на прикладі договорів про купівлю-продаж.
  95. Особливості перекладу з бізнес-англійської мови
  96. Особливості перекладу фразеологічних одиниць, що містять у своїй семантиці елемент цветообозначения
  97. Особливості вживання фразових дієслів в юридичній літературі
  98. Особливості формування лексичних навичок говоріння іноземною мовою
  99. Відображення в мові агресивних станів людини (на матеріалі англо - і - україномовних текстів).
  100. Відображення національно-культурної своєрідності та історичного минулого в лексиці британської англійської мови
  101. Перлокутивний ефект мовних партій вчителя на уроці англійської мови.
  102. Пошукове читання як один з механізмів підвищення швидкості розуміння тексту.
  103. Прагматична варіативність концептуальної метафори
  104. Прагматичне використання фразеологізмів в різних типах текстів.
  105. Практичні аспекти навчання лексиці англійської мови в середній загальноосвітній школі
  106. Практичне вивчення використання омонімів і багатозначних слів в англійській мові
  107. Подолання основних труднощів аудіювання як головна умова при навчанні даного виду мовної діяльності
  108. Прецедентні феномени в мовній свідомості і міжкультурної комунікації.
  109. Застосування інформаційних технологій в самостійному вивченні студентами іноземної мови
  110. Проблема навчання дорослих людей іноземної мови на прикладі граматики англійської мови (початковий етап).
  111. Проблема передачі модальності на рівні тексту в художній літературі (на матеріалі перекладу з англійської мови на українську уривка з книги А. Дж.А. Саймонса "У пошуках Корво")
  112. Проблема розмежування полісемії та омонімії в англійській мові
  113. Проблема навчальної автономії студентів у вузах та шляхи збільшення (на прикладі факультету іноземних мов.)
  114. Проблеми інтенсивного навчання англійської мови.
  115. Проблеми розуміння автентичного тексту
  116. Просодичні особливості дикторської мови (на матеріалі американського радіо).
  117. Психолінгвістичні особливості рекламного тексту (на основі англомовних журнальних рекламних повідомлень).
  118. Розвиток словникового складу англійської мови середнього періоду
  119. Рефлексивні конструкції як спосіб вираження специфічних заставних відносин
  120. Роль артикля в комунікативних фразеологічних оборотах англійської мови.
  121. Роль аудитивних ігор в процесі навчання аудірованіюна початковому етапі в середній школі.
  122. Роль гри у формуванні навичок іншомовної мови у дошкільнят.
  123. Семантика і прагматика показників байдужості: порівняльний аспект (на матеріалі англійської та російської мов).
  124. Семантичні, структурні та стилістичні особливості вживання фразеологічних одиниць у художньому творі (на прикладі роману Р. Баха « The Bridge Across Forever)”
  125. Система вправ, спрямованих на вдосконалення навичок перекладу англомовних реалій.
  126. Систематика зооморфної лексики і її англо-Російська еквівалентність.
  127. Ситуації як вид мовної діяльності на уроках іноземної мови.
  128. Сучасні методи навчання усного мовлення в старших класах
  129. Сучасні тенденції в розвитку соціально-територіальних діалектів Великобританії
  130. Сучасний підхід до навчання уснорічовому спілкуванню англійською мовою на дошкільному етапі
  131. Створення електронного навчального посібника для студентів немовних спеціальностей за темою «умовний спосіб англійської мови»
  132. Порівняльний аналіз перекладів метафор в сонетах В. Шекспіра
  133. Порівняльний лінгвостилістичний аналіз тексту оригіналу і тексту перекладу роману Ч. Діккенза "Давид Копперфільд".
  134. Соціально-економічні фактори мовної поведінки в сучасному суспільстві.
  135. Соціальний характер варіативності приголосних в американському варіанті англійської мови.
  136. Соціолінгвістичні особливості молодіжного музичного сленгу та способи його перекладу з англійської мови на українську мову (на матеріалі англомовних молодіжних журналів).
  137. Специфіка комп'ютерного дискурсу англійською та українською мовами.
  138. Специфіка оформлення навчальних посібників з англійської мови для молодших школярів
  139. Специфіка перекладу фразеологізмів з англійської мови на українську мову.
  140. Спортивна термінологія в англійській мові
  141. Способи досягнення адекватності при перекладі описів природи в художніх творах, на прикладі роману Чарльза Діккенса «Великі надії».
  142. Способи утворення неологізмів в термінологічній системі комп'ютерних технологій сучасної англійської мови
  143. Порівняльний аналіз застосування мультимедійних засобів на уроках англійської мови в 7-х класах.
  144. Засоби вираження зв'язку між словами в реченні.
  145. Стилістичні аспекти художнього дискурсу.
  146. Стилістичні засоби, що конституюють конфліктний дискурс.
  147. Структура і стилістичні особливості питальних пропозицій англійської мови.
  148. Структурні та семантичні особливості фразеологічних одиниць з соматичним компонентом.
  149. Звуження і розширення значення слова в науково-технічному перекладі текстів з інформаційних технологій (на матеріалі перекладу технічної документації по управлінню проектами PM Book)
  150. Тендерні особливості мови реклами.
  151. Тестування як вид контролю при сформованості умінь читання англійською мовою.
  152. Типологічно релевантна варіативність стандартної лексики англійської мови ділового спілкування.
  153. Типи зв'язку в складному реченні.
  154. Усне тестування для визначення комунікативної компетенції учнів старших класів
  155. Навчально-мовна ситуація при навчанні дошкільнят англійської мови.
  156. Фонова лексика на прикладі лексики семантичного поля «Освіта в Англії».
  157. Формування "вторинної" мовної особистості в процесі навчання іншомовній культурі.
  158. Формування дискурсивної та стратегічної компетенцій при навчанні монологічному висловлюванню в проектній діяльності (на матеріалі ведення інтернет-блогів)
  159. Формування іншомовної міжкультурної компетенції учнів середньої школи на основі лингвострановедческого матеріалу.
  160. Формування навичок семантико-синтаксичного аналізу: специфіка вживання конструкцій типу It thrilled her to І She was thrilled to
  161. Формування соціокультурної компетенції учнів середніх і старших класів з поглибленим вивченням іноземної мови
  162. Формування умінь самоорганізації та самоконтролю в процесі самостійної роботи студентів з іноземної мови
  163. Фразеосемантичне поле акцентуацій особистості в англійській мові.
  164. Функціонально-семантичний аналіз перекладу англійських абревіатур і скорочень на російську мову
  165. Цитація в рекламному тексті як феномен прецедентності і компонент мовного впливу
  166. Цитування і алюзія в американському детективі 20-го століття
  167. Експериментальна робота з освоєння англійської мови дошкільнятами з використанням пальчикових ігор
  168. Елементи художньої мови в науковій прозі.
  169. Емотивний простір публіцистичного тексту (на прикладі жіночих англомовних журналів).
  170. Ефективність використання еліптичних пропозицій в англійській мові
  171. Мовний портфель як засіб формування комунікативної компетенції на початковому етапі навчання

За будь-якою з вищенаведених тем, а також за будь-якою іншою, можна оформити заявку на написання дипломної роботи з іноземних мов на замовлення.

Наші фахівці напишуть роботу тією мовою, яка необхідна. Найбільш популярні: російська, англійська, українська, німецька, французька.

Справимся с любой темой!